10-03-2013

Kom precis hem från mormor och morfar, fan vad gott der var med palt! 
 
Hade frasse med mig, han ska inte vara själv hemma.. dom andra hundarna fick stanna dock. Sara tog med sig dino, så då hade frasse någon att busa med, för våra bitterfittor till chihuahuor vill inte busa med han.
 
Anyways så har jag praktik imorgon, så måste lägga mig sent för att orka upp! För på nåt sätt så är jag piggare om jag bara sover 2-3 timmar än ifall jag lägger mig tidigt.. ingen aning om hur fan jag kan vara det men det funkar iallafall. Måste pallra mig upp imorgon, för jag försov mig i fredags och åkte aldrig dit för att jag försov mig ganska rejält, så det var ingen idé att åka dit haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0