Rubriklös

tjenare, i skrivande stund så är jag hos morsan och har snott min lillebrors dator... 
 
Ska nog hem på ett tag då jag har lite shit to do. Man låter så hemligtshetsfull när man säger att man har saker att ta hand om, lite James Bond på det hela. Eller det kanske bara är jag som tänker så! *känner mig så unik*
 
Julafton är imorgon och jag har ingen julstämning alls, annat än att längta till julklapparna. Hade egentligen tänkt dra på mig onepiecen och tofflor haha, men hittade en snygg klänning på nelly som jag ska ha! Är dock inte så taggad på julbordet när jag har ätit alldeles för mycket julbord den här månaden, för jag har jobbat alla julbord på stadshotellet i Luleå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0